Salı

Bu bardaklar çok şık..:)


Eveeett  tüm hızımla yeni üretimlere devam ediyorum.. Bu sefer karşınıza bu çok sevimli bardaklarla çıkıyorum.. Fotoğraflarda olan bardaklar lohusa şerbeti için yapmış olduğum bardaklar..


 
Doğum günlerinde, yeni doğan'ı hastaneye ziyarete gelenlere ikramlarda,nişan yada tüm özel günlerde istenilen renk ve desenlerde yapılıyor.. Hatta sizce sevdiklerimize hediye yaptırıp göndermekte hoş bir süpriz olmaz mı? Ne dersiniz? 




 
Çok uğraştım çoookk..:) Ama bütün emeğime değdi diye düşünüyorum. Bunlarda elbette daha önceki blog yazılarımda bahsettiğim Gülmelek için hazırlanmış bardaklarımız..:) Umarım sizlerde beğenirsiniz.... Sevgiyle kalın...:)

12 yorum:

  1. tuğba topçu24 Nisan 2012 11:35

    senin için ne desek ne yapsak az.bende gülmelek de bunları hiç unutmayacağız bunu biliyosun dimi )))bende sana bişeyler yapmak isterdim elimin emeği olan ama işte allah herkese nasip etmiyo yetenek başka bişey.o yüzden sana sadece herzaman yanındayım diyorum ki sen bunu zaten biliyosun...

    YanıtlaSil
  2. benim içinde yanımda olmanız en büyük hediye.. İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş yinee...
    ellerine sağlıkk canıım..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canımm :)

    YanıtlaSil
  5. benim salonumda pembe ve yeşil ağırlıklı...çok zevklisin gerçekten...herşey harika, bardaklar da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin evinide görmek isterim o zaman :) teşekkürler canım

      Sil
    2. ara ara ben de koyuyorum evimden fotoğraflar...blogger olmadan önce baharmasalının etkinliğinde koymuştum; http://baharmasali.blogspot.com/2012/01/dekorasyon-sizden-gelenler-5.html

      Sil
    3. göremiyorum fotoları ya :(

      Sil
    4. ilginç..bende gayet rahat açılıyor, birkaç kez dene istersen...

      Sil
    5. açıldııııııııııııııı :))))))) çok güzelllll yatak başına bayıldımmmmmmm

      Sil
    6. :)) ben de bayıla bayıla almıştım :)

      Sil
    7. iii günlerde kullannnn:)

      Sil