Perşembe

evim evim güzel evim..:)

Daha önce bahsetmişmiydim hatırlayamadım ama ben evimi çok seviyorum..:) Gelen misafirlerimden aldığım yorumlardanda yola çıkarsak sevimli değişik bir atmosferi olan bir ev. İçindeyken yaşam alanları küçükte olsa huzur veren sıcak bir oldu benimkisi. Eminim herbirinizin evi de kendi için öyle geliyordur ki dilerim öyledir..:) Mutfağımda minik bir masam ve iki sandalyem var, internette yine turlarken gördüğüm masa örtüsü ve kırlentlere bayıldımmmm:) Almalıyım diyip hemen sepete attım :) Ve 20 günlük bekleme ardından şuanda masamda kımıl kımıl duruyorlar.:)
Ben yeşil ve pembe tutkunuyum.. Renklerin softluğu dinginliği beni her zaman mutlu kılmıştır. Sevgili elticanım morhayallerim.blogspot  un yazarı Gülden'cim de tipik bir mor tutkunu :) Aynı sitede pembe ve morlu mutfak eldivenlerinide gözümüze kestirdik. Almazmıyız tabisi alırız :) İşte bu cici eldivenlerde bunlar :)


Eğer aranızdan bu ürünleri beğenenler varsa markası RETROMANCE. Buraya http://www.retromance.com.tr/ tıklayıp ulaşabilirsiniz :) 
Birkaç günlüğüne canım ANNEME gidiyorum:) Döndüğümde yeni paylaşımlarla aranızda olmak dileğiyle.:)

14 yorum:

  1. Harikaaa görünüyolarr sonuç tam beklediğim gibi canımm.. ♥♥♥♥
    Güle güle güzel günlerde kullanalım :)))
    Bu arada çok teşekkür ederim..
    İnan çok mutlu oldumm.. ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Evet evet güzel günlerde kullanalım ne demek canım ii günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. cıvıl cıvıl pek güzel gözüküyor mutfak:)

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolun inşallah güle güle kullanırım :)

      Sil
  5. kesinlikle çok şık ve huzur verici bir köşe :)))

    YanıtlaSil
  6. geçen gün the woo da gördüm bunlardan...önlüğü, kurulama bezi de vardı...gülerek kullanın zevkli eltiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onlarıda alıcaz sırayla :)))))))) çok teşekkür ederim inşallah güzel günlerde kullanmak nasip olur tatlım :)

      Sil
  7. hangi posta yorum yazıcağımı şaşırdım canım ya:)) evinin her köşesi ayrı güzel:)) inanılmaz tatlı bir köşe olmuş burasıda:) english home tabaktan bendede var bu şekilde kullanmak aklıma gelmemişti hiç çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe çok şekersin ya :) O tabağı ordan alıp oraya ordan alıp oraya koydum durdum en sonunda öle bir fikir buldum :)

      Sil
  8. Merhaba , bir alışveriş sitesinde retromance in ürünlerini görüp hayran kalmış vaziyette araştırırken sizin bloga düştü yolum , çok hoş çok tatlı bir eviniz varmış ben de mutfağımda yeni bir düzenleme yapıp kendime böyle sevimli bir alan oluşturmak üzere dekorasyon malzemeleri toparlıyordum ... Tam olarak hayalimdekinin fotoğraflanmış halini görmüş gibi oldum mutfağınızın fotoğraflarıyla karşılaşınca , hep mutlu yaşayın inşallah orada :) Bu arada şu anda retromance (http://www.westwing.com.tr/home.php?cat=1164) bu sitede satışta ama güvenli mi değil mi bilemedim acaba siz nerden sipariş vermiştiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederim :) bende westwing ten sipariş vermiştim. Güvenilir yani sorun olmaz :)

      Sil