Salı

Poşetler ahşap boyama kutularına:)

Ahşap boyamada her objeye başlarken içimde farklı bir heyecan oluyor. Yine nasıl bir şey çıkacak acaba diye. Bu poşet kutularının da her birinin hikayesi farklı. Her mutfağın rengi ve hikayesi farklı.. 
Bu kırmızı Sevgili görümceciğimin mor olanda elticiğimin yeşil olan da kayınvalidemin poşetlikleri..


Kabaklı olan canım arkadaşım Tuğbacığımın..
Kuşlu olanı bugün yaptım henüz bir sahibi yok bakalım kim beğenip alıcak.. Onu hemen teslim olmak üzere yaptım..

Veee kendi evimdeki poşetliğide yayınlayarak son veriyorum.. :) Umarım beğenip sizlerde evinizin bir köşesinde olmasını istersiniz..:)

1 yorum:

  1. Canim merhaba bunlarin fiyatlarini ogrenebilir miyim brn oldum bittim bayildim evine mutlulukla yasa insallah en icten dileklerimle soyluyorum bunu.daha once bu kadar begendigim baska bir ev daha olmamisti emin ol..

    YanıtlaSil